Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Міщиха Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Міщиха Л. Онтологічний вимір життєвого світу особистостi [Електронний ресурс] / Л. Міщиха // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2014. - Вип. 19(1). - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2014_19(1)__17
| 2. |
Міщиха Л. Досвід у дискусійному полі позиціювання категорії "творчий потенціал" [Електронний ресурс] / Л. Міщиха // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 62-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_9
| 3. |
Міщиха Л. П. Психологічні особливості творчої діяльності особистості у період пізньої дорослості [Електронний ресурс] / Л. П. Міщиха // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 21. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdups_2015_21_10
| 4. |
Якубовська І. О. Ризики виникнення синдромів хронічної втоми та емоційного вигорання у студентів-медиків в процесі навчання у ВНЗ залежно від індивідуального психологічного профілю [Електронний ресурс] / І. О. Якубовська, Л. П. Міщиха, Т. Ю. Запорожець, М. І. Хромей // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_20 На теперішній час все більш актуальною проблемою є синдром хронічної втоми (СХВ) та емоційного вигорання (СЕВ). Студенти-медики схильні до багатьох ризиків виникнення даних синдромів у зв'язку з особливостями навчального процесу в медичному університеті. Дослідження проведено з метою виявлення психологічних передумов появи у студентів ранніх ознак СЕВ та СХВ за дії на них різних факторів навчального процесу та виокремлення групи осіб, в яких виявлено соматичні зміни протягом навчального року. Дослідження проведено на базі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету протягом 2012/2013 навчального року. В ньому взяли участь 100 студентів, серед яких 50 з 1-го курсу та 50 з 5-го курсу. Використано метод анкетування стандартизованими анкетами ("16 PF-опитувальник" (Форма С, № 105) Р. Кеттела, тест на копінг-поведінку в стресових ситуаціях) та авторські анкети. Виявлено кореляцію між індивідуальним психологічним профілем студента та появою у нього ранніх проявів СЕВ та СХВ. Показано зростання проявів ранніх симптомів СЕВ/СХВ у п'ятикурсників, у порівнянні з першокурсниками. Студенти, які користуються копінг-стратегіями, орієнтованими на емоції та розв'язання задач, потрапляють в групу ризику виникнення СЕВ/СХВ, в той час як студенти, що користуються копінг-стратегією на уникнення, виявилися найбільш стресостійкими.
| 5. |
Міщиха Л. П. Творчий профіль особистості [Електронний ресурс] / Л. П. Міщиха // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 27. - С. 102-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_27_11 Розкрито психологічні особливості творчої особистості. Здійснено теоретичний аналіз напрацювань учених у царині психологічної науки на предмет трактування феномену "творчість". Тому особистість виступає єдиним і унікальним носієм іманентно заданої творчої програми свого розвитку. Виходячи з означення творчості як процесу, що трактується водночас із позиції і соціологічного, і психологічного підходів, творча особистість розглядається в певних історичних, соціально-культурних умовах її буття, де творчий продукт постає не тільки у форматі об'єктивно даного, а й суб'єктивного бачення автора (творча уява, мрія, задум). Звідси творча особистість спрямована на творчу діяльність, що є виявом її потреби у творчості, творчій активності, яка домінує над іншими формами спрямованості особистості й репрезентує її творчий профіль в абрисах творчої індивідуальності. Наголошується на психологічних властивостях творчої особистості, для якої характерні відкритість до нового досвіду, високий пізнавальний інтерес, висока вираженість когнітивних і мотиваційних компонентів, емоційно-почуттєва "включеність" (захопленість справою), здатність до ризику, сміливість самовираження, почуття новизни, творча уява, інтуїція тощо. Водночас мовиться про поєднання несумісних психологічних рис у характеристиці творчих персоналій, що створює певні труднощі в їх дослідженні. Творча індивідуальність уміщує в собі усю палітру творчих напрацювань (привнесень) особистості протягом онтогенезу. і чим багатші ці привнесення, тим багатший творчий досвід, а отже і творчий потенціал особистості. Звідси творча особистість постає як суб'єкт власного життєтворення, виражаючи власну концепцію творчого Я.
| 6. |
Міщиха Л. Мудрість як форма інтелектуальної зрілості [Електронний ресурс] / Л. Міщиха // Збірник наукових праць: психологія. - 2019. - Вип. 23. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2019_23_17
| 7. |
Міщиха Л. П. Творче мислення особистості: психологічний дискурс [Електронний ресурс] / Л. П. Міщиха // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 3(1). - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_3(1)__15
| 8. |
Міщиха Л. П. Дослідження сформованості системи саморегуляції менеджерів у процесі їхньої професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. П. Міщиха, М. Р. Нартова // Габітус. - 2021. - Вип. 21. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_21_32
| 9. |
Міщиха Л. П. Психологічні особливості прояву емоційного інтелекту в медичних працівників поліклінічних закладів [Електронний ресурс] / Л. П. Міщиха, С. С. Винничук // Габітус. - 2022. - Вип. 33. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_33_22
|
|
|